Comisia Națională a Pieței Financiare informează că prin Hotărârea CNPF nr. 26/10 din 11.06.2018 (Monitorul Oficial nr.210-223/985 din 22.06.2018) a fost modificată și completată Hotărârea nr.26/15 din 07.07.2011 privind forma şi conţinutul rapoartelor specializate ale asigurătorilor (reasigurătorilor).
Astfel, au fost introduse rapoarte noi:
- Anexa nr.4 (Raportul privind activitatea asigurătorului (reasigurătorului) prin intermediari, Raportul privind activitatea asigurătorului (reasigurătorului) prin brokeri de asigurare şi/sau reasigurare şi Raportul privind activitatea asigurătorului (reasigurătorului) prin agenţi de asigurare;
- Anexa nr.5 (Raportul privind asigurarea construcţiilor);
- Anexa nr.3 a fost expusă în redacție nouă.
Sensibilizăm atenția asigurătorilor, că rapoartele specificate în anexa nr.4 (Raportul privind activitatea asigurătorului (reasigurătorului) prin intermediari, Raportul privind activitatea asigurătorului (reasigurătorului) prin brokeri de asigurare şi/sau reasigurare şi Raportul privind activitatea asigurătorului (reasigurătorului) prin agenţi de asigurare), precum și, raportul specificat în anexa nr.5 (Raportul privind asigurarea construcţiilor) se vor prezenta trimestrial – până la data de 30 a lunii următoare perioadei de raportare şi anual – până la data de 1 martie a anului următor celui de gestiune.
Totodată, este de menționat că, Hotărârea nr. 26/10 din 11.06.2018 intră în vigoare la 01.07.2018, cu excepţia punctului 32 (aprobarea anexei nr.5 - Raportul privind asigurarea construcţiilor) care va intra în vigoare la 01.01.2019.
Telefoane de contact:
Direcția analiză și actuariat din cadrul Direcției generale asigurări
Polina Condrea, șef direcție 022 859 485
Liuba Bugai, specialist principal 022 859 414
Astfel, au fost introduse rapoarte noi:
- Anexa nr.4 (Raportul privind activitatea asigurătorului (reasigurătorului) prin intermediari, Raportul privind activitatea asigurătorului (reasigurătorului) prin brokeri de asigurare şi/sau reasigurare şi Raportul privind activitatea asigurătorului (reasigurătorului) prin agenţi de asigurare;
- Anexa nr.5 (Raportul privind asigurarea construcţiilor);
- Anexa nr.3 a fost expusă în redacție nouă.
Sensibilizăm atenția asigurătorilor, că rapoartele specificate în anexa nr.4 (Raportul privind activitatea asigurătorului (reasigurătorului) prin intermediari, Raportul privind activitatea asigurătorului (reasigurătorului) prin brokeri de asigurare şi/sau reasigurare şi Raportul privind activitatea asigurătorului (reasigurătorului) prin agenţi de asigurare), precum și, raportul specificat în anexa nr.5 (Raportul privind asigurarea construcţiilor) se vor prezenta trimestrial – până la data de 30 a lunii următoare perioadei de raportare şi anual – până la data de 1 martie a anului următor celui de gestiune.
Totodată, este de menționat că, Hotărârea nr. 26/10 din 11.06.2018 intră în vigoare la 01.07.2018, cu excepţia punctului 32 (aprobarea anexei nr.5 - Raportul privind asigurarea construcţiilor) care va intra în vigoare la 01.01.2019.
Telefoane de contact:
Direcția analiză și actuariat din cadrul Direcției generale asigurări
Polina Condrea, șef direcție 022 859 485
Liuba Bugai, specialist principal 022 859 414